?????????????????????

heej, det får bli ett litet och tråkigt inlägg för jag vet inte vad jag ska skriva om, men idag var jag ju hos tandläkaren och jag fick fina nya färger på tandställningen, hah :D sen så beställde vi nya glasögon och nya linser:D gör inget speciellt nu bara lyssnar på musik och precis var jag ute och försökte sälja jultidningar, det gick väll sådär, bara 2 eller 3 som ville köpa men det är ju alltid något och sen har jag ju hela släkten :D och den ska jag träffa på söndag så jag får se om jag får ngt sålt då :D och då ska jag få träffa min kusin, lilla Frida :D har bara sett bilder på  henne så det ska bli kul att få se henne på riktigt :D pch sen på söndagkväll så ska jag till mimmi med Hanna och Johanna för Mimmi ska ha sin halv åtta hos mig :D

Men nu ska jag gå och beställa lite saker från discshop, man kan ju beställa breaking dawn och hunger games saker :D ska beställa en Breaking Dawn kalender, Breaking Dawn Poster och en Hunger Games tröja :D


har ingen aning om vilken bild jag ska lägga ut så jag la ut denna :D tog den i eftermiddags<3 :D


glöm inte min Tumblr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0