dålig på att uppdatera

ja, som det står i rubriken så är jag verkligen dålig på att uppdatera, men jaja :P har inte gjort ngt speciellt i veckan, bara gått i skolan och haft läxor och gjort prov och sånt! skittråkigt, men snart är det ju jullov :D Idag har jag typ inte gjort någonting, har bara varit på Nova med Mamma och Lovisa och sen har vi bakat lussebullar :) Imorgon blir det bara matte och öva på ett tyskaprov vi har i veckan, inte kul! nu ska jag bara försöka få igång et nytt photoshop, för jag laddade ner ett nytt elements men jag hittar inte koden till det :(
Men ska försöka bli bättre på att uppdatera, fast om ni vill kan ni på in på min tumblr för där uppdaterar jag lite oftare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0