Heeeeej

är med Cajsa nu och vi har typ suttit vid datan hela tiden :D fast nu så pratar hon med min katt, så ska gå dit nu och börja prata med katten jag med så sees:D<333

Caaajsa<33

hallåå :P håller på att städa nu för snart kommer Cajsa och ska sova över här, ska bli jättekul :D
Heeejddåååå, skriver mer idag när jag har tid<33

---------

hallå :P har inte gjort så mycket idag så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om :D men igår var jag ju på bio och såg harry potter igen fast i 3D och den var lika bra som när jag såg den med Hanna :) idag har jag bara varit ute med Bella och spelat lite Guitar hero och sånt annars har jag bara tagit det lungt, för det har ju inte varit fint väder alls :( vill verkligen tillbaks till 40 grader och sol hela dagarna som det var i Turkiet, och inte typ 15 grader och regn som det är här! men jajja, men har ingen aning om vad jag ska skriva mer så jag slutar skriva<33

guud vad jag längtar tills den 16 november<333 Beaking Dawn!!!!<33

Hungergames

Det har kommit nya bilder på Katniss, Peeta och Gale från hungergames filmen :D

Katniss och Gale :)

Peeta :D

det finns typ 3 bilder till HÄR :D

Harry Potter !!!!

hejsan :D pallade inte skriva igår och jag gjorde inget annat än att gå till tandläkaren och laga tandställningen som jag tog sönder i Turkiet :P fick gå upp klockan sju på ett sommarlov :( så igår va jag bara trött :D :D just nu så har jag och bella kollat på harry potter och fenixordern och på fredag blir det dödsrelikerna del 2 fast i 3D denna gången :D den är ju verkligen skitbra, har nog kollat på den minst fem gånger här hemma :D
jaja nu ska nog jag och bella äta och kolla på halvblodsprinsen :D vi kör typ ett maraton nu men alla harry potter filmerna :D

några fler bilder från turkiet<3

Harry Potter

halloj :P såg ju Harry potter and the deathly hallows part 2 igår med Hanna :F fast vi hade redan sett den hemma på datan men det var iallafall endå jättekul att se den på bio :D fast det känns ju lite tråkigt att lixom alla harry potter filmerna är, har ju ändå följt dem rätt länge :D

och vet ni det andra breking dawn klippet har kommit ut nu :D är vekligen skiiiit glad kolls på det HÄR
det är rätt dålig kvalite men det räcker om man verkligen äääälskar Twilight<33

Turkiet bilder

lägger upp några bilder från Turkiet , jag lägger nog upp fler senare<3 :D

Hemma

hejhej :D är hemma nu i regniga sverige :D det är ju typ bara 15 grader här! men jaja igår så gick flyget vid tjugo i elva turkisk tid och så landade vi halv två imorse svensk tid :D sen var vi hemma vid tre tror jag :D och nu har Pappa, Bella och lovisas hämtat fläckis<3
och imorgon blir det harry potter med Hanna :D såg ju den i turkiet med bella fast det var jättedålig kvalite och vi fick hoppa över typn den viktigaste biten för den stannade hela tiden så det ska bli jättekul :D

Klippan

Hejjsan :D har varit på stranden hela dagen idag och solat och badat! och vågorna var verkligen jättestora men det var kul iallafall :D nu så ska jag och bella göra oss iordning sen ska vi träffa familjen där nere i hotellet och sen tar vi taxi upp till klippan:D Sen går vi på den stora marknaden i centrum och shoppar det sista :P och ikväll måste jag och bella packa allting till imorgon och sen ska vi checka ut från rummet och så lånar vi mamma, pappas och lovisas rum till att göra oss iordning innan bussen hämtar oss kvart över 6 sen går planet vid halv elva, turkisik tid :D och på söndag så hämtar vi fläckis<33

Och ni vet det andra breaking dawn klippet som visades på comic con har fortfarande inte kommit ut än! vill verkligen se det<33

seees, lägger upp bilder ikväll för jag sitter vid mammas data nu och bella har min:D<333

Breaking Dawn

skulle ju se comic con igår som dem livestreamade men typ summit tyckte inte att man skulle få se det live! så jag missade klippen och allt :( men det ena klippen har kommit ut men i rätt dålig kvalite men det är ändå sjuuuukt braaa<3333 det andra klippet är nar Bella och edward kommer till isle esme ochd et finns bara ljud til det :P<33

comic-con

sitter och väntar på att klockan ska bli kvart över nio för då börjar livestreamen från comic-con :D Och dem ska visa klipp och sånt från breaking dawn part 1 :D längtar som in i bomben :D men jajja det är bara typ 45 minuter kvar :D

Breaking Dawn!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3

21Juli2011 18:27

idag så har det varit väldigt varmt men ändå blåsigt och lite molnigt bid stranden och snart ska jag och bella gå ner till resturangen och äta :D och egentligen skulle vi ju upp till borgen på klippan men det blir imorn istället och då ska vi också shoppa dem sista sakerna :D men nu måste jag gå för vi ska vara där nere halvåtta så sees<3333

Bilder

har inte hunnit att lägga in bilder på datan men nu lägger jag iallafall in  3 styckna :D

snart ska jag, Lovisa och Mamma till stranden och Bella och pappa ska till ett annat hotell som vi har bott på i 2 år :D sen ikväll ska vi åka upp till borgen på klippan :) sen har vi bara 2 dagar kvar i Turkiet!
skriver kanske något ikväll :D<333

Marknad

hejjhejj :D idag var det en av dem varmaste dagarna på hela semestern :D har ingen koll på hur varmt men jag tror nog att det nästan var 40 grader :D fast vid stranden blåste det lite så vågorna var typ jättehöga :D och i morse va vi på en marknad som är varje tisdag men vi köpte typ inget bara en väska tror jag :D fast sen på fredag så är det den stora marknaden inne i centrum så vi hittar antagligen mycket mer där :D men nu sitter jag bara på hotellrummet och tar det lungt sen vid halvåtta så är det middag :D
internet är lite snabbare nu så ikväll hinner jag kanske lägga in lite bilder :D sees<333

sooooool

Det har varit riktigt varmt idag med ändå underbart :D vi har varit på stranden hela dagen pch nu sitter jag och bella på vårt hotellrum och läser och sitetr vid datan :D

internet här på hotellet är långsamt nu så det går inte att lägga upp några bilder men ska försöka ikväll :D<33

til stranden :D

det får blli ett snabbt inlägg nu för snart ska vi gå till stranden :D
ojj det blev ett väldigt litet inlägg :D sees <33

Trött

kom fram med flyget vid 10 ungefär sen var vi framme vid hotellet kl 12 :D Sen så gick jag och bella och sov vid 2  :D Och idag har vi varit på stranden nästan hela dagen och nu badar Bella och Lovisa i poolen :D Det har varit runt 35 grader hela dagen tror jag :D
lägger kanske in några bilder ikväll om jag orkar för jag är jättetrött :D så ses <33 :D

Sitter på flygplatsen nu och om ungefär en...

mms_img35999 (MMS)

Sitter på flygplatsen nu och om ungefär en timme går planet :D sen blir det Turkiet :D sees :D Det fick bli en bild på Bella :)

Paaaaaacka

håller på att packa det sista nu sen imorgon blir det Turkiet :D så det kommer nog bli rätt dålig uppdatering, men jag ska iallafall försöka uppdatera på kvällarna så seeees :P<33

Caajsa :D

hejhej :D har shoppat med Cajsa idag, skulle egentligen hitta typ shorts och linnen men hittade andra saker istället :D När vi kom hem spelade vi lite guitar hero och kollade på tv sen hjälpte hon mig att packa till Turkiet :D men nu fixar Cajsa lite saker på Bellas blogg , kolla gärna in den HÄR :D

Det fick bli en bild på sööta flckis<33 :D

seees :D<3

Landskrona

hejsan :D har inte gjort så mycket idag bara varit hos min farmor och farfar :D men imorgon ska jag till Cajsa sen på torsdag vet jag inte vad jag ska göra, får väll hitta på nåt :D
sees :D<33

Packa

Håller på att packa lite smått nu så är det gjort lixom :D annars ska jag inte göra någonting idag bara typ ta det lungt :D

jag lääääääängtar :D<333 bara 134 dagar kvar :D hoppas verkligen inte att den får 15 års gräns!

Förlåt

förlåt att jag inte har bloggat förra veckan men jag har hjälpt till med nån grej i borgeby med lovisas scouter! det var inte alls kul man fick bara stå och hålla ett rep i en timme när dem visade upp typ olika traktorer! Men hade jättekul i lördes på tosselilla :D Sen på lördag ska vi lämna katten på ett kattpensionat sen åker vi till Turkiet i 2 veckor :D läntar jättemycket och hotellet vi ska bo på är jättefint och det ligger jättenära stranden :D <33