Idrottsdag = Tråkigt!

Hade idrottsdag idag på skolan, först hade jag badminton, sen vandring och sist basket, tråååkigt! på eftermiddan så kom min mormor, och 2 till hit för Lovisa skulle ha en uppvisning på musikskolan men jag stannade hemma för jag var tvungen att öva på engelskan eftersom jag har prov imorgon! Nu sitter jag bara och lyssnar på musik från Breaking Dawn, och sen imorgon blir det Breaking Dawn igen med Hanna :) längtar<33


Mimmi och Hanna igår när vi kollade på Breaking Dawn :D<3

Och Johanna :D Bilden blev rätt mörk men iallafall :P<3

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig? :)



Hoppas att du har en bra Lördag!

Kram

2011-11-19 @ 17:55:00
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0