Inte skrivit på lääängee...

Hejjsan, har inte skrivit här på ett tag, sista inlägget var för typ en vecka sen eller nåt sånt. Men kollade ju på breaking dawn igen med Hanna på fredagen förra veckan och den var lika bra som när vi såg den på onsdan :P sen denna veckan i tisdes och onsdes så var jag sjuk, är fortfarande jätteförkyld men jag har iaf ingen feber :) sen i fredes var jag och såg breaking dawn för tredje gången med Matilda och den var fortfarande jättebra :) och sen igår var jag på dop för min kusin Frida :) hade jätteroligt med alla kusinerna och jag och Sofia har redan bestämmt hur vi ska göra när vi ska se hunger games den 23 mars :P sen var vi ute vid hamnen i borstahusen ich fär vi brukar bada på sommrarna sen satt typ alla och spelade på sina iphones :P

Nu bara blåser det som in i här i Skåne och den är typ 3-klassig eller nåt sånt, kuuul, nää inte precis :P men snart måste jag börja göra läxor och sen ska jag försöka fixa alla mina posters och sånt, men måste först göra mig i ordning :)


Kommentarer
Postat av: sanna

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Tävla om att få synas inför 1200 dagliga läsare, lycka till :)



2011-11-27 @ 22:44:44
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0