Godnatttttt :)

tjena, ska sova nu så det här blir mitt sista inlägg för dagen. Läsningen idag var ane rättså rolig, vi skulle spela upp en pjäs om när Gud skapade jorden. Så vi fick olika roller och sånt! det var nån som blev ett revben en gris och en älg. Och jag fick typ den konstigaste för jag skulle vara en näsborre :O men det var kul endå :P Sen nu så har jag bara legat och läst Breaking Dawn, och snart ska jag sova fast först ska jag bara kolla in alla twilightsidorna som jag följer :D


Jag fottar ju inte så det är därför jag nästan aldrig har bilder som jag har tagit själv, bara dem med mobilen! så det fick bli en Bild från BD part 1, för jag har typ bara twilight bilder på datan :P<3

Kommentarer
Postat av: Ida

En fråga bara. Jag undrar, rent generellt, så eftersom du är en av dem de gäller frågar jag dig... Varför säger du datan? ^^

2011-10-11 @ 01:33:53
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida

▲ Jag tänkte bara generellt. Undrar varför folk säger data, för det betyder information, data är det som tar utrymme/minne. Det heter ju dator, själva datorn ^^ Så nu när jag ser att du var en av de som säger data frågade jag dig haha. But nevermind xD

2011-10-12 @ 00:11:39
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0