Handboll tomorrow :D

tjenixen, håller på att fixa bellas nya design nu och det går väll sådär, är färdig med headern och bakrunden, så nu ska jag bara flytta på några grejer, och sen ska jag fixa färgerna så den blir kanske färdig imorron :D
Men nu ska jag kolla på fågarna på fortet, det är väll inte direkt mitt favorit program men det är ändå helt okej :D sen imorgon så ska jag och Bella åka och kolla på när Lovisa och hennes lag spelar handboll, såd et blir kanske några bilder? :P

ha de skiiitbra :P<33




bara för att jag inte har nått att göra :P men det är typ lite av bellas blogg, för jag vet inte om jag får visa den nu för henne :P<3

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: jag gör inga bloglovinbyten.

2011-10-01 @ 21:35:51
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0