Hänt mycket i helgen :D

har inte skrivit något i helgen eftersom jag inte har varit hemma :D först på lördagen så var jag hos mina kusiner för vi skulle prata lite om London-resan :D sen sov jag, Bella och Lovisa över där för på söndagen så skulle vi till Lund på 100-års kalas :D Så det var jättekul eftersom alla kusiner var där :) Sen nu så ska jag snart hem till Hanna för Jag, Hanna och Johanna ska gå bus eller godis, och nä vi e inte för gamla :P<3 Och ikväll kommer Sofia hit och vi ska kolla på Abduction och sen så sover hon över här, sen imorgon ska vi va på flygplatsen vid tolv och sen blir det London :)<33 Borde nog börja packa nu för jag har inte ens börjat, så antagligen får jag göra det inatt eller imorgonbitti :P<3


Nu har den officiella musik videon till A Thousand Years av Christina Perri kommit ut :D det finns några nya scener från BD fast inte så många :D<3 och Igår så livestreamades hela BD- soundtracket så om ni vill lyssna på dem andra låtarna kan ni klicka HÄR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0