fortf dålig på att hitta på rubriker XD <3

jag är verkligen sämst på att hitta på rubriker till mina inlägg :P<3


som vanligt så har det varit en vanlig dag i skolan, men den var endå rätt okej :D för istället för NO så hade vi nåt som heter månteatern, så vi skulle typ göra olika övningar och sånt, sen om några veckor tror jag att klassen skulle åka och kolla på teatern, men är nt säker :D sen efter det hade vi orienteringsprov i aulan, tror det gick bra iallafall :P sen hade jag bara 2 lektioner kvar och det var svenska och studiestöd och det var också helt okej :) och ikväll blir det idol och kanske några läxor, får se om jag orkar annars gör jag dem över helgen!






och vet ni, i dag fick jag resten av sakerna jag hade beställt på discshop, det var en Breaking Dawn kalender och en Hunger Games tröja :D<3



glöm inte att kommentera :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0