läxooor

tjenaaa, ska egentligen göra läxor nu men det är så tråkigt :P så jag skriver här istället, men jag har inte något att skriva om :P
kanske skriver något ikväll eftersom jag får tillbaka min dator som har varit på lagning i en vecka nu :D


fatta att det bara är mindre än 2 månader kvar tills Breaking Dawn :D<333 och förresten hittade ingen idag som ville se alla 4 twilight-filmer då den 15 eftersom Breaking Dawn inte börjar förräns vid midnatt och jag har ju skola dagen efter och för att det är 15-årsgräns, men jaja, får väll komma på nåt :P<3

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag ville se den förutom det att det är 15-årsgräns (jävlaskit också) :P

2011-09-30 @ 19:24:57
URL: http://hannaflixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0