tillbaks :D

Kom hem från läsningen vid åtta sen nu så har jag kollat lite på idol :D Läsningen var endå helt okej tycker jag fast jag hoppas den blir roligare nästa gång. Fast nu några sönddagar måste man gå på gudstjänster typ 10 gånger, så det ska jag göra med Edith :D

Och idag så kom listan med alla låtar som ska vara med på Breaking Dawn soundtracket :D ser ut som att det blir bra fast att jag inte har hört någon låt. men är lite sur just nu för Muse är inte med. Dem har ju varit med på alla andra soundtrack till twilight filmerna, men jajja det blir nog superbra iallafall :D


bilden blev rätt liten men om ni vill se vad det står så klicka HÄR :D

gillar att Flightless Bird, American Mouth är med för den var ju med i den första filmen och Sister Rosetta var ju med i det klippet som visades på comic-con i sommras :D
här är det:



Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; Åh tack så mycket :)

Längtar efter Breaking Dawn!! kram

2011-10-03 @ 23:52:20
URL: http://josefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0