hej

förlåt att jag inte har skrivit nåt! har varit sjuk och så igår hade jag inte tid! igår va jag coh drog ut två tänder till, tur att jag inte ska dra ut fler för det gör så jäkla ont! och sen efter det så kollade jag, Hanna och Bella på harry potter och dödsrelikerna del 1. den var skiitbra tyckte jag XD fast den bara slutar mitt i eftersom del 2 också kommer :) idag i skolan fick jag och johanna byta platser för att jag pratade med hanna så mycket så jag får sitta med mimmi istället :)
snart ska jag på scouter med Hanna och efter det så ska jag kolla den där harry potter bakom kulisserna grejen på femman :)
sees<3333


Bild från inspelningarna av breaking dawn och det är exakt bara ett år kvar till del 1 kommer ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0