11 ÅRS GRÄNS PÅ BREAKING DAWN!!!!!!!!!!!

fatta att jag är glad nu asså, för idag så sänktes åldersgränsen på Breaking dawl Part 1 till 11 års gräns!! fick reda på det på So:n och precis när jag skulle kolla extra noga så ser min lärare att jag håller på med min mobil, så han tar den, sen tar han mimmis för att hon skulle kolla och sen tog han Elins, lyckat :P nä men blev verkligen jätteglad :D

ska snart öva lite på matteprovet jag har imorgon, hade det ju egentligen i torsdes förra veckan men vi hade tydligen fått fel prov :P sen måste jag börja öva till engelskprovet vi har på fredag också :) men nu ska jag börja göra en ny design för jag tycker att den jag har nu är rätt tråkig, fast jag har typ inga bilder och så funkar inte mitt Photoshop elements 6,0 och jag är jättedålig på CS5 så jag får se hur jag gör :P<3


igår va det premiär i LA för Breaking Dawn så det fick bli en bild därifrån och en bild på Kristen och Mackenzie:

bilderna är från weheartit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0