tillbaks :)

hejhej, ifår kom vi tillbaks från fjällen, har haft en underbar vecka och jag längtar redan tillbaks. Jag körde in i ett träd, så jag har ju inte precis lite ont i ryggen,och sen när jag skulle gå igenom den där lift aparaten så kom jag inte igenom för jag hade krossat liftkortet när jag krockade med trädet , och mama vred knäet så hon går på kryckor, men annars har det varit som sagt underbart! Det kommer bilder senare jag lovar<3 första dagen i skolan idag efter sportlovet, ganska okej, för vi hade ju inte så många lektioner. Så jag kom precis hem och snart blir det  Ghost Whisperer! Och sen blir det Handboll<3 men nu ska jag chatta färdigt med Vicky, kraaam<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ghost wisppear-fan är du <33



men var det jag som fick dig att kolla på det??

2010-03-02 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0