hejhejhejhej :P

Har inte uppdaterat på länge pga, jag har inte orkat, jag typ glömde bort bloggen och sen åkte jag till Tyskland :D var där från i tisdags till fredags med min tyskaklass :D Det var jättekul fast hon jag bodde hos var lite konstig, eller mycket konstigt :P men skulle ju bara sova där så :D och nu när jag är hemma så är det ju äntligen påsklov :D har längtat som in i bomben efter just detta lovet, fast jag längtar ännu mer till sommarlovet men iallafall :P
Sen så i lördags så kollade jag på en gympatävling :D och imorgon så ska jag vara med Cajsa, tycker det var jätte längesen vi träffades men det var ju typ bara förrförra veckan :D
snart ska jag se på film men har ingen aning om vilken film :S

lite senare ikväll kommer det kanske upp lite bilder från Tyskland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0