heeeeeeeeej

ojj, det var ett tag sen jag skrev här, och det har hänt rätt mycket :D Idag så fick jag en kusin, en tjej, det är bara tjejer i släkten nu, både i mammas och i pappas släkt XD så Lisa ska vara här imorn också :D och imorn är det ju sommarskola igen! men jaja det är bara 2 dagar, sen om typ 2 veckor så börjar skolan på riktigt :( sommarlovet har verkligen gått snabbt. fast det är ju bra också för då börjar Breaking Dawn premiären att närma sig :D bara 98 dagar kvar :D och sen på höstlovet ska Jag, Mamma och Sofia åka till London, fast det är inte bestämmt än, men det blir nog :P

sees<33

Breaking Dawn!!!!!!<333333

Image and video hosting by TinyPic

följ mig gärna på tumblr :D tryck på bilden så kommer du dit :D<33

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

Vad kul!! :D<33 Ja både din nya kusin och london, hehe :) vet dom vad hon ska heta?

2011-08-09 @ 23:01:37
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0