Läxor,Wow,Twilight

Bläääää jag är inte alls glad :( för nu måste jag göra läxor, man borde inte ha några läxor  tycker jag men man måste väll elr nåt! så ska gå och göra dem nu sen blir det lite WoW och ska jag lääsa Twilight <33

hade håltimme på No:n idag för vår lärare var sjuk och sen blev vikarien sjuk också, så vi behövde inte ha ngt tråkigt läxförhör! sen efter skolan skyndade jag mig hem för bellas klass skulle va med i vi i feman, så vi åkte dit och kollade, fast dem förlorade :( men iaf måste göra läxor nu som jag typ skrev innan:)



Lääääängtar tills det kommer fler breaking dawn bilder<33333
Bara 296 dagar kvar tills den första delen kommer ut och 660 dagar dagar tills del 2 kommer<33 :D

Kommentarer
Postat av: Cajsa - fotoblogg

Sen när börja du blogga? :D hahah <3



Jag hörde det på radion. Vem utsåg vem som skulle svara på frågorna? Alltså varför skulle just Emma och Anna eller vem det var svara? :)

2011-01-26 @ 15:25:25
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

sv: hejhej :p<3

2011-03-23 @ 15:19:34
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0