Lyssnar på Musik<3

Vanlig skola idag, fick reda lite på betygen på idrotten, och jag blev godkänd :D sen nu på eftermiddan har jag mest suttit vid datan och lyssnat på musik :) sen snart så ska jag kolla på new moon och eclipse om jag orkar, för jag såg Twilight i helgen, så att jag ser alla filmerna innan onsdag när det jag ska se Breaking Dawn, man får reda på imorgon kväll om dem ska sänka den till 11 eller om dem har den kvar på 15! men det är väll bara att hoppas, annars kommer den endå ut på nätet på lördag, fast jag vill ju såklart helst se den på bio, men jaja ska snart gå och sätta på filmen så godnatt<333

Turning Page - Sleeping At Last, Breaking Dawn Soundtrack



Ny BD bild! bara 2 dagar kvar, började räkna ner för mer än ett år sen när det var över 300 dagar kvar och nu är det bara 2,  lääääängtar<33

några fler nya bilder:





Fler bilder HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0