hej :D

halloj, förlåt att det inte blev nåt inlägg igår men jag skrev ett på den nya blogg.se appen, men den dampade. hat testat den nu några gånger och jag tycker faktist attd en är jättedålig :)
men jag var ju och kolla åp när Lovisa spelade handboll igår och dem vann alla sina matcher :)
sen idag skulle vi ju sjunga upp på musiken, det gick väll sådär. jag sjöng med Elin i början fast sen började jag bara skratta, så Elin fick ta och typ knuffa mig så jag brukade allvar :P Sen fick vi tillbaks matte provet och orienteringsprovet. på Matten fick jag 15 av 29 och på orienteringsprovet fick jag 35,5 av 35,5 ;P

Sen nu på eftermiddagen och kvällen har jag bara gjort läxor, och nu blir det svenska hollywood fruar :P dem är verkligen dumma i huvet så det blir typ roligt :)


Ny BD bild, fast den är fotad från en tidning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0