JAAAAAAA!!!!!!

hejsan, är överlycklig nu för i morse fick jag reda på att Robert Pattinson och Ashley Greene ska komma till stockholm den 28 oktober :D Dem kommer till stockholm för att dem ska promota Breaking Dawn part 1. jag ska ju lätt klart försöka komma dit, men det är på en skoldag och jag tror inte att jag kommer få leedigt, men skit samma :D Mimmi sa att hon också ville men jag är inte säker på om hon kan annars får jag hitta någon annan som har lust att åka till stockholm med mig :P<3



ni kan läsa mer här :D



+


det har kommit 2 nya bilder från BD, och som den andra så är den också fotad från en tidning :P<3




Kommentarer
Postat av: SimoneH - fotografen i Göteborg

Verkligen fint! :)

2011-10-06 @ 12:42:20
URL: http://simoneh.se
Postat av: Ida we

Missar dem precis, ska vara i Stockholm till den 27e. Tur att jag inte är något Twilightfan, iaf inte av filmerna ;)

2011-10-08 @ 17:38:45
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0