Luuuuund

hejjjjjjj, har varit en helt okej dag i skolan idag för vi hade bara tre lektioner, för sen skulle alla åttor in till Lund och kolla på månteatern :) Man fattade typ inte vad den handlade om eller nånting, dem typ bara dog hela tiden, så den var riktigt dryg :P men efter det så skulle jag och Johanna va kvar i Lund för vi skulle göra färdigt vår SO redovisning, så det enda vi har kvar nu är att renskriva den på datorn :) Sen fika vi och sen tog vi bussen hem igen. Och nu under hela eftermiddagen och kvällen så har jag övat till Tyska-provet vi har imorgon. Tror det går rätt bra faktist :)


kan ni fatta att det bara är 35 dagar kvar till premiären? Nu får jag bara hoppas att det inte blir 15 årsgräns! Fast jag kommer komma in i vilket fall som helst har jag bestämt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0