Tandläkaren todayy :P

Tog bussen till Lund imorse för jag skulle spänna tandställningen, så jag har jääääävligt ont ni men jag har ju fina färger på den så det typ gör det roligare? skojja baara ;)

nu har jag pluggat jättemycket på orienterings provet och jag tror nog att det kan gå bra :D och nä jag endå skriver om prov så kan jag säga att jag inte blev godkänd på NO-provet, fast sen blev jag det iallafall :P men jag hatar verkligen det nya betygsystemet eller vad det heter. jag klarade typ halva provet på en C nivå och så glömde jag skriva vad råolja va och så fick jag F, fast sen fick jag E :P
sen på Fredag så har jag engels prov och det tror jag kommer gå bra, för jag har övat nu i nån vecka eller nåt sånt :D

men nu ska jag inte skriva mer om skolan för den är så tråkig och det är ju inte roligt att läsa om den heller, men det är typ det ända jag gör på fritiden :P

men nu måste jag skynda mig att göra några typ mini läxor så
seeees<33 :D


det blev en BD bild, för det är ju bara 49 dagar kvar :D<3

Kommentarer
Postat av: E L I N

SV: tack så mycket!

2011-09-28 @ 19:12:33
URL: http://aphotostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0