ojj

har inte uppdaterat på typ en månad, men har inte haft lust att blogg :P
men förra veckan var jag och åkte skidor och hade jättekul, sen denna veckan har jag bara gått i skolan och det är motsatsen mot kul! Nu bara sitter jag och kollar på Hillywoods parodier av Twilightfilmerna :D sen måste jag göra läxor eftersom min so-lärare är lite Off!! men ska iaf bli bättre med uppdateringen kanske...

Breaking dawn, ni kan kolla på dem andra på deras kanal :D


och juste, det har komit ut ett nytt klipp från breaking Dawn part 2, det kom ut typ för jättelängesen men endå :P



först är det bara behind the scenes och sånt fast sen vid 1:27 så börjar klippet :D
det är rätt dålig kvalité och om ni inte hör vad dem säger så kan ni klicka in på youtube och så står det där :D




Och Hanna HÄR är den videon med Peeta och brödet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0