Londoon

tjenixen, har haft det skitbra i London, vi kom hem i Lördags men jag har inte orkat skriva här och jag har inte kunnat heller :D men ikväll kommer nog bilder upp här och skriver nog mer om det i det inlägget :D denna veckan har jag bara gått i skolan och igår var jag på komfirmationsläsningen och på fredag blir det läger :) så kommer inte skriva nånting då eftersom det inte finns nån teckning eller internet :P Nu sitter jag bara och lyssnar på Breaking Dawn soundtracket för det har kommit ut på spotify, tycker ni ska gå in där och lyssna, sök bara på Breaking Dawn så kommer det upp där :) Men nu ska jag baka pepparkakor, lite tidigt men endå :D


ny BD bild, det har kommit ut noi till så om ni vill se dem så klicka här :D fatta att det bara är åtta dagar kvar tills premiären, längtar som in i bomben och jag hoppas verkligen att jag kommer in :P kommer skriva ett inlägg med bara Breking Dawn grejer som har kommit ut eftersom det har kommit ut några nya klipp och sånt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0