Fredag - Lördag :D

Va med Johanna igår, vi gjorde SO:nför vi ska ha nån redovisning om religion eller nått sånt :)  Sen kolla vi typ bara på tv och så va vi ute lite och fotade regnbågar :P Och igårkväll så satt jag och bella uppe och klippte ut massa twilightbilder  från tidnigar och satte upp i rummet, sen så fixade jag alla mina planscher och satte upp några nya :D räknade dem precis och jag har 76 styckna :) Och på kvällen/natten så kollade vi på Twilight<3 sen idag skulle jag kanske kolla på Bella och Elli när dom skulle hoppa på ridningen, men ångrade mig :P Sen när mamma kommer hem så ska vi åka till nova :)







Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig.

Vad gör du en lördag som denna då? :)



hoppas du får en trevlig kväll.

Kram

2011-10-08 @ 20:13:56
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0