Hejjj, sitter och gör engelskan nu! Vi ska...

mms_img50271 (MMS)

Hejjj, sitter och gör engelskan nu! Vi ska skriva en recension. Om Notting Hill, det går väll sådär men den blir nog bra :) idag hade vi bad på gympan, helt okej endå, roligare än fodia iallafall! Sen efter det så hade vi svenska prov, tyckte faktist det var jättesvår fast att jag hade pluggat jättemycket :( Tror inte jag skrev något igår men jag hade iallafall utvecklings samtal, det var faktist rätt bra i gemförelse med när jag gick i 7an :) men nu måste jag göra färdigt engelskan så hadetbraaa :)


Kommentarer
Postat av: Elsa Burholt

sv: okej låter roligt! Vad händer i morgon då? :)

2011-10-20 @ 19:21:22
URL: http://elsaburholt.se
Postat av: Elsa Burholt

sv: låter asmysigt, vilken film? :) min kompis fyller år så det blir väl att fira henne :D

2011-10-20 @ 21:45:17
URL: http://elsaburholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0