Ett tag sen

det var ett tag sen jag skrev här men har bara inte haft lust :P i tisdes till onsdes så var jag hos mina kusiner, hade jättekul, vi spelade just dance 3 och kollade på film typ, Grown ups, Just go with it, Breaking dawn<3, och Bridesmaids alla var jättebra förutom bridesmaids för den var skit dålig :P sen i torsdes åkte jag och familjen, Cajsa, Eleonor och Maja till Laserdome och spelade där, vårt lag förlorade men det var iallafall jättekul :D Igår hade vi några kompisar här, vi spelade typ bara wii, Just dance 3 och guitar hero :D Och dag har jag varit på nova, sen ikväll ska jag till hanna på fest eftersom hon fyller år, så Grattis Hanna :D
Och på Tisdag börjar skolan, ogilla det!!!!!!!! längtar redan till sportlovet, när vi ska åka skidor :D



hittade gamla bilder på fläckis för 2 årsen, Det är Cajsa som har tagit bilderna :D

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

Åh gud vad längesen!! :D

2012-01-07 @ 16:19:18
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0